14 Ocak 2011 Cuma

Yeni yıl :)

Uzun süredir yazmaya fırsat bulamadım malesef...

Anlatacak çok şey birikti yine...

Kısaca özetleyeceğim bu geçen süreyi



Öncelikle merak etmeyin hepimiz gayet iyiyiz. Hasta olan yok çok şükür :)))

Zaten rutin kontrolümüz 2. yaşta olduğundan hastane maceramız yok.



Bu süre zarfında bir kez babaanne ve dede ziyareti yaptık. Trakyanın meşhur soğuğu nedeni ile tırsmadık desem yalan olur giderken ama badiresiz atlattık çok şükür...



Yine bu aralıkta Bilimden tanıdığım bir arkadaşımın beyin kanaması geçirdiğini, başka bir arkadaşımın kızının kafasından kitle alındığı haberini aldım çok üzülerek...



Sadece üzücü haberler yoktu neyseki bir arkadaşımdan da doğum haberi alarak keyiflendim...



Aaaaa az kalsın unutacaktım bir de üniversiteli oldum yeniden. Valla bak inanmazsınız. AÖF 2.üniversite olanağı sayesinde sınava girmeden kaydımı yaptırdım 2 yıllık Sağlık Kurumları İşletmeciliği okumaya başladım...



Dewrimin bu yıl biraz daha zorlaştı. Pazartesi ve Salı günleri dershaneye gidiyor...

Bende epey yoğunum ev, iş, çocuk üçgeni beni birhayli yoruyor son zamanlarda, ama iyiyiz ve sağlıklıyız ve herşeyin üstesinden geliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...