24 Temmuz 2011 Pazar

Tatil dönüşü çiş kaka öğrenmeye başladık...

Aslında amacım yaz tatilinde tuvalet eğitimine başlamaktı. Hazır bahçe içinde ve hava sıcakken bir de ablamın ikiz kızları Doğa ve Lara' dan da özeneceğini düşündüğümden kafamda o şekilde tasarlamıştım fakat evdeki curcuna durumu palanı yürürlüğe almama engel oldu... Neyse tatilden döner dönmez aksiyona başladık... Bakalım bu yazın sonuna kadar tuvalet sorununu çözebilecek miyiz? İlk tepkileri gayet güzel gidiyor. Lazımlığa oturmayı reddetmiyor, lazımlığa oyuncak muamelesi yapmıyor. Sadece sürekli sormak gerekiyor ki (5-10 dk' da bir) çişinin geldiğini hatırlasın... Ben sormayı unutunca o da söylemeyi unutuyor doğal olarak ve ufak tefek kazalar yaşıyoruz. Öyle hemen ıggg falan demeyin halıların hepsini topladık bizde kendimizi tuvalet eğitimi moduna aldık herhalde... Yanlız şu geceleri kalkmak zorunluğunun beni çok sarstığını da söylemeden edemeyeceğim. Şimdilik gece eğitiminin programı şu şekilde: Alara saat 21:30 - 22:00 civarında uyuyor. Bu durumde ilk kontrolümü gece saat 00:00 gibi yapıyorum. İkinci kontrol saat 3:00' te 3. kontrol ise 6:00' da.... Tüm bu kadar kontrolün sonunda ara ara da süprizler olmuyor değil hani. Tam uykulu uykulu, gözüm yarı açık yarı kapalı Alarayı kucaklayınca bir de ne göreyim zavallı kızım çişini yapmışta ortasında yatıyor... Haydeee çocuğu soy üstünü giydir, çarşafları değiştir ohoooo birsürü iş... Yani bebeklik yıllarındaki gibi gece uyanmalarına başladım ama insanoğlu bu malum rahata çabuk alıştığımdan şimdi resmen tükenmiş durumdayım... Bunun başka yolu var mı acaba diye internette çok araştırma yaptım, bilen büyüklere ve Şerife ablaya danıştım ama malesef herkescikler aynı şeyi söylüyor. TUVALET EĞİTİMİNDE GECE DE BEZ BAĞLANMAMASI ÇOK ÖNEMLİ!!!! İyi güzel hoş ta çalışan anneleri hiç düşünmemişler :( Bu uykusuzlukla ne kadar dayanabilirim bilinmez ama bu tuvalet konusunu halletmeye kesin kararlıyım. Bu da böyle biline...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...