9 Kasım 2014 Pazar

Yaz tatilimiz

Merhaba,

Anneannede kalmak demek;

kuzenleri görmek demek,
bisiklete binmek demek,
denize girmek demek,
kum oynamak demek,
gece yarılarına kadar sokaklarda oynamak demek,
her akşam dondurma yemek demek,
dedeyi kızdırmak demek,
anneanneye sarılıp uyumak demek....

Aslında benim için de Alara için de çok şey demek...

Aynen öyle de oldu...

Bu sene de çok eğlenceli bir tatil oldu. Biz de 2 haftadan fazla kaldık. Ailemi görmenin de, denizin kumun da tadını çıkarttım...

Kuşadasında oturan çocukluk arkadaşımı ziyarete gittim, gezdik, sohbet ettik, herşey çok güzeldi...

Bütün kızlar için tek tek ellerimle hazırladığım tütülerin çok beğenilmesi tatilimin ilk anlarında bana müthiş bir sevinç verdi öncelikle, söz verdiğim etekleri yapmayı başarmanın haklı gururu vardı elbet :)

Anneanne tatillerinde tek handikap uzaklık ve onunla bir aydan fazla görüşmemiş olmak, yazını paylaşamamak ama olsun yukarıda saydığım her şey onu o kadar çok mutlu etti ki, bu sene geçen seneki gibi anne artık gelinler epey azalmıştı :))

Umarım seneye yaza hiç söylenmez...

Bunda tatilin neredeyse yarısında kuzeni Yarenin olmasının da çok etkisi var elbette. 2 kuzen çok güzel zaman geçirdiler.

Onun gülüp eğlendiği bu güzel günlerde ise yaşadığım özlemi gidermek ve ona güzel süprizler yapmanın peşindeydim tabiki...

Beğeneceğini umduğum birçok hediye aldım ona, bu anne-kız ayakkabıları da benim favorimdi elbette...

Şimdi yaz tatili tadında bir kavuşma için anneannenin sömestr tatiline İstanbula gelmesini bekliyoruz :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...