15 Şubat 2013 Cuma

Akşam Aktiviteleri-4

Merhabalar,

Salı' dan beri acayip hastayım...

Şom ağızlı derler ya söylediği kötü şeyler gerçekleşene, hastalanmadan kısa bir süre önce yaklaşık 2 yıldır beni yatıracak kadar hasta olmadığımı söylemişti ki hastalık kapımı çalıverdi...

Bu şekilde kemiklerimin sızladığı hastalığa Aydında Kuteks' te çalışırken yakalanmıştım hatırlıyorum demek ki tam 9 yıl olmuş...

İnsan yürüdüğü zaman kendi yelinden üşür mü o moddayım gerisini siz hesaplayın artık...

İşte bu nedenle kızımla aktivite yapamıyoruz bu aralar...

Geçen Cuma henüz ben iyi iken yaptığımız ve çok eğlendiğimiz kes yapıştır aktivitesinin fotoğraflarını da yükleyememiştim hastalığım nedeni ile, neyse ki şimdi daha iyiyim ve aklımda iken yazımı yazmak istedim :)))

İşte kağıttan kutu nesnelerimiz...

Ambulans
Eşek
Koyun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...