18 Ocak 2012 Çarşamba

Annesinin minik yardımcısı

Son zamanlarda Alara' nın tek derdi benim yaptığım şeyleri tek başına kendisinin de yapabilmesi...

Geçen gün aramızda geçen diyaloğu aynen aktarıyorum...

Elimde vileda yerleri siliyorum
Alara ısrarla annecim ben de yapabilir miyim diyor
Karşı koymaya çalışıyorum ama nafile
Israrlar sonunda pes ediyor ve kendi odasını silmesine izin veriyorum
Viledayı kaptığı gibi başlıyor silmeye
Ben hayran hayran kızımı izlerken beni dumur eden soru geliyor
Annecim benim fotografımı çekmek ister misin?
Çocuk işi çözmüş ne zaman enteresan birşey yapsa anne çat çat basıyor deklanşöre
Ne mi yaptım emir büyük yerden gelince çektik tabi fotografı
Pozların biri bin para :)))


Merak edenlere söyleyeyim, şimdi peşimde koştuğuna kanmıyorum birkaç yıl sonra videdayı eline almamak için atacağı taklaların farkındayım :)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...