14 Eylül 2012 Cuma

Annecim beni neden hapsettiniz?

Merhabalar,

Birikmiş anılardan devam ediyorum...

Son zamanlarda Alaradan duyduğum ve beni çok etkileyen sorulardan biri oldu "Annecim beni neden hapsettiniz?" sorusu...

Evimizin amerikan mutfak yani oturma odası ile mutfağı birleşik olduğundan Alara yürümeye başladığında mutfakla oturma odası arasına bir kapı takmak zorunda kalmıştık. İlk zamanlar kolay olsa da büyüdükçe sistemi çözüp kapıyı açmaya başlamıştı tabi ama 1,5 yıl kadar farklı tip kapılar kullandık.

İşte son kapımızın önünde çekilmiş bu sevimli pozu ilk gördüğünde Alara o kadar üzüldü ki fotografı her gördüğünde "Annecim beni neden hapsettiniz?" diye sorup duruyor...

Bir miktar anlatmaya çalıştık ama henüz bize olan kızgınlığı geçmedi. Ama haklı çocuk ya, valla da hapsetmişiz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...