14 Eylül 2012 Cuma

Annecim biraz konuşalım mı?

Merhabalar,

Son zamanların favori sorularından biri de "Annecim biraz konuşalım mı?"

Uyku öncesi yatakta birlikte zaman geçirmeyi çok seviyoruz. Tabi tahmin edilebileceği üzere Alara uyumasın diye bin dereden su getiriyor...

Annecim masal anlatır mısın?
Tamam kızım ne masalı anlatayım, prensesli olanı mı?
Hayır annecim kedili olanı
????!!!! Kızım kedili masal ne?
Annecim hani vardı ya kedili masal
Annecim ben o masalı bilmiyorum
Hııım o zaman aslanlı olanı anlat
????!!!!

Aslında onun derdi masal falan değil sadece hayvanlardan bahsedelim istiyor...

Bir insan hayvanları bu kadar mı sever...
"Annecim biraz konuşalım mı?" sorusunun akabinde konu her zaman hayvanlara geliyor...

Annecim aslanlar ne der?
Peki maymunlar ne der?
Peki koyunlar ne der?

Eeee ne var canım iki taklit yapıver diyorsunuz ama bu soruların hem sonu gelmiyor hem de bir biyolog olarak bile çaresiz kaldığım noktalara gelmek uzun sürmüyor...

Nasıl mı?
Sorular tıpkı sınavlarda olduğu gibi ilk 3-5 kolay sorudan sonra zorlaşıyor

Peki annecim örümcekler ne der?
Bilmiyorum
Peki iguanalar ne der?
Bilmem ki
Peki o zaman zürafalar ne der?

Eh be kızım, sen bana bu kadar eziyet ediyosun ya, büyüyünce hayvanlardan kork ben sana bu günlerini hatırlatmaz mıyım :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...