23 Eylül 2012 Pazar

Kutu kutu pense...

Merhabalar,

Şerife ablamızın annesi rahatsızlandığından bu hafta kızım süper babaannesinde kalacak...
Evimiz bom boş ve sessiz...

Her ne kadar işten eve geldiğimde kendime ayıracak vaktim olacağı için mutlu olsam da onun yokluğu içimi burkmuyor değil :(

Ben de fotograflarına bakarak avunuyorum aklıma düştükçe...

Geçen haftamızın kutu boyama aktivitesini de hala kaleme almamış olduğumu hatırladım fotograflara bakınca.
İşte geçen hafta bolca kahkaha eşliğinde boyadığımız kutumuz :))))

(Fikir işyerinden arkadaşım sevgili Duygu' dan tabiki. Kendisi 3 boyutlu dekopaj çalışmaları yapan el becerisi ve hayal dünyası sinir bozucu düzeyde yüksek bir şahsiyet :))) Mükemmel çalışmaları var ve bu çalışmalarını http://duygununruyasi.blogspot.com adresinde yayınlıyor. Hatta benim için hazırladığı kutuyu http://duygununruyasi.blogspot.com/2012/09/sade.html adresindeki yazı ile paylaşmıştı. Bize ilham oldu derken onun tırnağı kadar güzellikte bir çalışma çıkarttıysak ne mutlu bize :)))

Kutudan ziyade geçirdiğimiz zaman mükemmeldi :)))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...