16 Eylül 2012 Pazar

Ayı su sebili

Merhaba,

Bir biyolog olarak su sebilleri beni hep korkutmuştur. İyice temizlenip düzenli olarak dezenfekte edilmeyen sebillerin kolayca mikrop yuvası olacağını biliyorum. O nedenle eşimin ara ara talep etmesine rağmen eve bir sebil alınmasına hep karşı çıktım.

Bir nedeni de Alaranın hem soğuk su hem de elini yakabilecek sıcaklıkta bir suya kolayca erişebilir olmasının beni korkutmasydı.

Ama geçen gün bir markette gördüğümüz ayı şeklindeki küçük su sebilini almam yönündeki yakarışlarına karşı koyamadığım için artık bizim de bir su sebilimiz oldu...

Mutfağımız dar olduğu için sebili koyacak müsait bir yerimiz yok aslında. O nedenle sebilin yerini ara ara değiştiriyorum ama nafile annecim  benim en iyi arkadaşım deyip sebilini mutfağın baş köşesine yerleştiriyor hep :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...