26 Mart 2014 Çarşamba

İyi ki doğdun Alara...

Merhaba,

O kadar hazırlık yaptın ama doğum günü fotoğraflarını göremedik diyen arkadaşlarım merak etmesin, biraz geç te olsa fotoğraflar tamamdır :))

Sabah kurabiye ve kumpir yapımı tahminimden çok zaman alınca 2 ayak bir pabuçta deyiminin hem kelime anlamını öğrendim hem de tam anlamı ile yaşadım...

Okulu basan su nedeni ile partinin erteleneceğinden emin olan ben, hafta sonunu azcık asınca, bir de Pazartesi merkezdeki toplantı nedeni ile eve geç dönünce hazırlıklar biraz zaman alsa da öğlen saat 12:00' de çıkıp My Little Pony pastamızı almaya pastaneye uçarak gittim.

Neyse ki pasta tahminimin de ötesinde güzeldi ve başta Alara olmak üzere tüm çocuklar çok beğendiler.

Sonra Şerife abla ve yeğenini de alıp elimizde 2 büyük koli okulun yolunu tuttuk. Buraya kadarı daha net ama doğum günü ne zaman başladı ne zaman bitti derseniz arası biraz flu :)

Birsürü bıcırık biraraya gelince 2 saatin sonunda kaçarak uzaklaşıyorduk okuldan onu söyleyebilirim :)))

Geri kalan her şey planlandığı gibi ve güzeldi..

İlk gerçek doğum günümüz çoooook güzel bir şekilde gerçekleşti...

Geriye de işte bu güzel kareler kaldı...

"Seni kucağıma aldığım ilk an "Büyüdüğünü görebilecek miyim acaba?" diye düşünmüştüm. Bugün dönüp baktığımda dolu dolu 5 yılı arkamızda bıraktık bile... İyi ki doğdun bebeğim benim, iyi ki bizimlesin :)) "








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...