16 Mart 2014 Pazar

Kırbıs :)

Merhaba,

Eşimi, uygun bilet sevdalısı arkadaşları ile yurtiçi-yurtdışı geziler yapması ve beni götürmemesi nedeni ile hep eleştiririm. O da sağolsun 2013 yılının son ayları için bana sürpriz yapmış ve Kasımda beni Kıbrısa götürmüştü...

Maaile ilk kez yavru vatana gittik...

Herşey çok ama çok güzeldi...

Yedik, içtik, gezdik, gördük...

Ama en unutulmazı Alaranın otel odasına verdiği tepkiydi...

-Anne burası bizim evimiz mi?
-Hayır annecim
-Peki neden burada uyuyacağız?
-Annecim gezmeye geldik ve bu gece bu odada uyuyacağız
-Peki bizim artık evimiz olmayacak mı?
-Ev tabiki annecim yarın evde uyuyacağız

*****

Ardından tüm çekmeceler, dolaplar ve bilimum tüm alanlar karıştırıldı ve keşfedildi... Ve sonunda...

Anne ben bu odayı çok sevdim eğer siz de sevdiyseniz bundan sonra hep burada kalabiliriz :)))

 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...