16 Mart 2014 Pazar

Yarıyıl Tatilimiz

Merhaba,

Yarıyıl tatilimiz diyorum çünkü sadece Alaraya değil annemin gelişi sayesinde bana da tatil oldu :) Sevgili anneciğim her akşam mis gibi yemek, poğaça kokan eve girmemi sağladı eski günlerdeki gibi...

Çalışan bayanların en özlediği 2 şey olan yemek ve tertip/düzeni sağlayan anneciğime bir kez daha buradan teşekkür ediyorum.

Tabi Alarayı da unutmamak lazım...

Parmağında oynattığı, yerlerde sürüklediği yumuş anneannesiyle süper bir yarıyıl tatili geçirdi...

Tatilin ilk yarısının sonunda da Ispartadan ablamların gelmesi ile takım tamamlanmış oldu...

Gürültü ve curcunanın kelime anlamını idrak ettiğimiz dolu dolu 3 günün sonunda haşat olmuş bir ev ama yorgun olsa da mutlu birkaç kişiden ibarettik :)

Ablacığımı işyerine götürdüm, gezip tozduk annem garibimin 4 çocuğa bakması sayesinde...

Sonra da maaile Topkapı Sarayına gittik. Gidişimiz güzel olsa da trafik nedir bilmeyen aileme işkence dolu trafikte geçen 2,5 saatlik bir dönüş yolculuğu biraz koysa da yine de güzel bir gündü...

Neyse ki bundan sonra tüm yarıyıl tatillerinde İstanbulda olup Alaraya bakacağı sözünü alarak annemi uğurladığım için içim rahat. Tabi seneye babamın gelmesini de diliyorum. Kadıköyde izlenecek bir maç ona iyi gelecektir :)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...