23 Temmuz 2012 Pazartesi

Teknoloji ile dans...

Ben ilk bilgisayar tuşuna üniversite 1. sınıfta bastım...

Hoca gelir korkmayın çocuklar basın tuşlara derdi ama bizim ödümüz kopardı ulan yanlış tuşa basıp bozarsak diye...

İlk cep telefonum yine üniversitedeyken 2. sınıf mı 3. sınıfmıydım neydim o zaman olmuştu...

Peki şimdi öyle mi...

Çocuklar ilk yaşlarında tanışıyor her ikisiylede...

Her ne kadar bazı şeylere karşı olsam da devri teknoloji devri ve onlara engel olmak çok zor...

Hiç öyle şu yaşa gelmeden şunu almam tripleri falan da yapmayacağım zira boşuna tükürdüğümü yalamak istemiyorum....

Sadece şunu söyleyeyim, 3 yaşında olup ta bilgisayara telefona oyunlara bu kadar düşkün olan, zor oyunları bile 2 günde çözen bu akıl küpünün ilkokula geldiğinde bizden neler talep edeceğini şimdiden kestirmek çok ta zor değil...

Bakalım bizi neler bekliyor, yaşayalım ve görelim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...