29 Ocak 2013 Salı

Akşam Aktiviteleri-2

Tekrar merhaba,

Dün akşam başlayan akşam aktivitelerine bu akşam da son gaz devam ettik. Yine arkadaşım vesilesi ile haberdar olduğu ve aktivitelerin kaynağı olan bloğu incelemeye çok fazla fırsatım olmadı ama akşam için bol bol kesip biçme, eşleştirme ve yapıştırma dolu bir aktivite çıktısını alıp etkinlik için hazır gittim eve en azından :)

Yine minnoş elimdekileri görünce üzerime çullandı ve yemeğimi bile zor yedim...

Veeee büyük an...

Yine bir makas polemiği ama bu defa akıllı davrandım ve iş bölümü yaptık, ben şekilleri kesecektim o ise şekillerin eşlerini bulacaktı...

Şekilleri kesmek kolaydı ama eşleştirme işi çok daha zor bir iş olduğu için bu görevi ona vermiştim :)))))

Ayrıca yapıştırıcıyla da haşır neşir olmasına izin verdim bu akşam

Sonlara doğru biraz mızıklama belirtileri gösterse de genel olarak başarılı bir aktivite oldu. Ama bu defa eserlerimizi dolaba değil çöpe yolladık çünkü yapıştırıcılarının kuruması için koltuğa serilen kağıtlarımız Alaranın başka bir oyununun parçası olunca oyunun sonunda paramparça hale gelmişlerdi :)))

Neyse en azından görevlerini yerine getirip bize neşeli bir akşam yaşatmanın haklı gururu ile gittiler çöpe :))))

Bu arada Alaradan bir de akşamın bombası geldi. Kullandığı cümleyi aynen aktarıyorum: "Yapışkanları kurusun bunların koltuğa serelim, ellemeyelim gari"

Gari diyen dillerini yerim senin koca Aydınlı...

 
 
 
Bu da finalde çekilmiş ta ta ta ta pozumuz :)))
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...