28 Ocak 2013 Pazartesi

Akşam Aktiviteleri-1

Merhaba,

Bugün işyerinden arkadaşım Gülcan çocuklar için aktivitelerin yer aldığı bir blok paylaştı benimle...

Ay sonu ve hafta başı yoğunluğu nedeni ile yeteri kadar inceleme fırsatım olmadı ama akşam çıkmadan önce apar topar siteye girip bu akşam için bir aktivite planladım...

İlk aktivitemiz kes-yapıştır şeklinde bir kardan adam oldu...

Eve geldiğimde yemeğimiz zor yedim. Hemen geçtik malzemelerin başına...

Makaslı kısmı ben yapayı dedim ama bunun için akla karayı seçtim...

Sürekli ben yapmalıyım diyen kızıma karşı koymak oldukça zor oldu. Neyse büyük bir parçayı biraz kesmesine izin verdim...

Ardından şekilleri birlikte düzenledik ve yine birlikte yapıştırdık...

İşte eserimiz...

Dolap üzerinde yerini aldı elbette :)))

Önümüzdeki günlerde bloğu inceleyip size de tanıtacağım. Üstelik aktivitelere de devam edeceğiz...

O halde bizi izlemeye devam edin :)))

 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...