28 Ocak 2013 Pazartesi

Kokoşlar kraliçesi...

Merhaba,

Kız çocukları süsüne düşkün olur...

Daha önce defalarca kızımın benim makyaj malzemeleri yada kıyafetlerime olan ilgisine dair yazılar yazmıştım. Bugünkü anımız da yine süs-püs meselesi ile ilgili...

Geçen Cumartesi kızımla birlikte market alışverişindeydik...

Her ne kadar hiçbir oyuncak almamak için sözleşmiş olsak ta Alara oyuncak reyonunun yanından geçerken çığlık çığlığa süs seti şeklinde hazırlanmış bir oyuncak almamı istedi...

Almayacaktım ama oyuncağı görünce o kadar çok sevindi ve gözlerinin içi parladı ki hadi gel de alma...

Aldık ve eve gelene kadar bana teşekkür etti şirine...

Gelir gelmez de kartonu parçalayıp terlikleri geçiriverdi ayağına...

Bu küçük kız çocuklarının topuklu ayakkabı tutkusu genetik sanırım. Hatırlıyorum annemin 12-15 cm incecik topuklu ayakkabılarını giyer dururdum...

Eeeee kokoşun kızı kime benzeyecek tabiki kendine :))))

 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...