8 Ocak 2013 Salı

Yeni Yıla Merhaba :))

Herkese merhaba,

Evde ve oldukça sakin bir biçimde geçirmeyi planladığımız yılbaşı gecemiz oldukça hareketli geçti...
31 Aralık Cuma günü işten saat 15:00' te çıktım. Şerife hanım Alara' yı evine götürmüştü. Dönüş yolunda kafamdan bir sürü plan geçiyordu, eve gelip önce arabayı almalı ardından hızlıca markete uğrayarak akşam yapmayı planladığım börek için patlıcan almalı ve ardından Alara' yı alıp eve dönmeliydim. Ama hiçbir şey planladığım gibi olmadı...

Eve geldiğimde evin ve arabanın anahtarının evde kaldığını fark ettim. Beklediğim minibüs bir türlü gelmeyince yürüye yürüye gittim Şerife ablalara. Ardından Alarayı aldım ve koyulduk yollara. İlk birkaç dakika minibüs bekledik ama nafile, soğuk havada hareketsiz kalmaktansa yürümeyi tercih ettim. Tahmin edebileceğiniz benim gidişim, Alarayı alış ve eve gelişimiz toplam 1 saatten fazla sürdü...

Eve geldiğimde evde hiç yemek olmadığını görüp 2. şoku yaşadım. Hemen koyuldum sofrayı hazırlamaya...

Neyse ki saat 19:30 civarı güzel bir sofra hazırlamayı başardım ama çizgifilm izlemek uğruna beni eken kızım ve horul horul uyuyan ve bir türlü uyandıramadığım kocamın da bana eşlik etmemesi sonucu o güzel sofrada tek başıma yedim yılbaşı yemeğimi .....

Neyse yenen yemeğin ardından tam koltuklara kurulmuştuk ki Çerkezköyden gelen bir telefon maceranın fitilini ateşleyiverdi. Gecenin dokuzunda yapılan gelirsiniz, gelemezsiniz muhabbeti nasıl mı sonlandı, saat 21:15' te arabada, saat 22:30' da Çerkezköydeydik :)))

Ev oldukça kalabalıktı ve çok ta eğlenceliydi. Yemek yemiş olduğumuzu söylememize rağmen sadece bizim için hazırlanmış ev yapımı pizza bile vardı gerisini siz tahmin edin artık :))) Gece saat 03:00 civarında zorla uyuduk...

Sabah ta oldukça keyifli bir kahvaltı ve sohbet bizi bekliyordu...

Anlayacağınız hepimiz yeni yıla çok güzel girdik...

Kızım mı o tüm gözlerin ve ilginin odağında olmaktan elbette ki çok ama çok mutluydu :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...