8 Ocak 2013 Salı

Sen kara gidemiyorsan kar sana gelsin :))

Merhaba,

Dünden beri İstanbul kara teslim...

Her taraf bembeyaz bir örtü ile kaplandı...

İşten erken çıkmak ta eklenince kar daha keyifli oluyor diye düşünüyordum ki bugün rampa' da kalan arabalar nedeni ile evimize giden son 5 dakikalık yolu 15 dakika olarak yürümek zorunda kalıp ağzım burnum karla dolup ellerim ve burnum donunca bu fikrimden de vazgeçtim bir anda :)))

Aslına Alara karda oynamayı çok istiyor ama hem işten eve gelişimiz akşamı ve karanlığı bulduğundan bir de bu günlerde henüz hala birazcık hasta olması nedeni ile cesaret edemediğimizden kızımı bu zevkten mahrum bırakıyorduk.

Ama aklımı seveyim bu akşam işten çıkmadan önce bir kutu aldım derince, yürüdüğüm yol boyunca ellerimin donması pahasına kutumu atmadım ve site girişinden bir sürü kar toplayıp kuzucuğuma götürdüm...

Dışarıda kar topu oynamanın yerini tutmaz biliyorum ama en azından birazcık olsun hevesini almış oldu. Biz kara gidemedik ama kar bizim kuzunun ayağına geldi :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...