19 Haziran 2009 Cuma

Marecanın başlangıcı...

Anlamıştım...

Hamile olduğumu 13 Temmuz 2008 Pazar günü Almanyada bir otel odasında içeride sigara içilmesi yasak olduğu için odanın minicik balkonunda sigara içmeye çalışırken anlamıştım...

İçim sıkılmıştı sigaradan her nefes çekişimde.

Ya hamileysem kuşkusu ile içtiğim sigaradan hiç birşey anlamamış sonra bebeğim benimle ise ona asla zarar vermeyeceğime ve iyi bir anne olacağıma söz vererek o anda sigarayı bırakmıştım.

(Şuan bu satırları yazarken de hala sigara içmiyor olmanın ve birdaha içmemeye gayret gösterecek olmanın gururu ile gülümsüyorum)

Haftasonu geçmiş ve MES projesi için Duygu ile gitmiş olduğumuz Almanyadaki 2. haftamız başlamıştı. Sıkıcı ve hiçbir testin olumlu sonuçlanmadığı günün sonunda otelimize gelmiştik. Duygu gebelik testi yapmam için ısrar ediyor bense niyeyse birgün daha geçmesini ve kesin sonuç almak istediğimi söyleyip duruyordum. Sonunda Duygu kazandı ve testi yaptım.

Eşimden kilometrelerce uzak yapayanlız ve bir otel odasında öğrenmiştim kızımın geleceğini...

Mutluluk, heyecan, şaşkınlık hepsi karmakarışıktı içimde.

Elimde test kiti ile Duygunun odasına koştum. Birlikte ağladık.

Ne yapacağımı bilemiyordum. Devrime sarılarak bu haberi vermek istiyordum ama daha 1 haftamız vardı Türkiyeye dönene o kadar nasıl dayanacaktım...

Tabiki dayanamadım ve Devrimi arayıverdim. Sanırım şaşırmıştı fazla tepkisizdi. Neyse çabuk kendine geldi. Arkasından annemi, ablamı ve eşimin ailesini aradım. Herkes çok mutlu olmuştu.

Allahım 1 hafta nasıl geçecekti Almanyada...

Ve tabi 9 ay nasıl geçecekti ve kızım ne zaman hayatımıza merhaba diyecekti...

Kalan 1 haftamı kızım olursa ismini Alara koyacağımı ve kızımla yaşayacağım güzel günleri düşünerek geçirdim.

Minişime giydireceğim sevimli elbiseler düşlerime giriyordu...

Ve zaman doldu

Yuppiii

Sonunda dönüyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...