23 Haziran 2009 Salı

İlk banyomuz...

Banyo için kızımın göbeğinin düşmesini beklemiştik...
Sonunda göbek düşmüş ve sıra banyoya gelmişti...
Nasıl tepki vereceğini çok merak ediyordum...
Banyo öncesi tüm hazırlıkları tamamladım...

Küvet ve filesi-hazır
Havlu-hazır
Şampuan-hazır
Bebe yağı-hazır
Isıtılmış çamaşırlar ve kıyafetler-hazır
Baba ve anne hazır...
Kızım hazır...

Suyu yavaş yavaş dökmeye çalışmamıza rağmen kızım ilk banyosundan korkmuş ve ağlamaya başlamıştı...
Bu tepkiyi bekliyordum şaşırmamıştım ama yine de elim ayağım dolaşmıştı...
Allahtan Devrim yine soğukkanlı idi ve hem kızımı hemde beni idare ediyordu...
Sudan çıkartıp giydirmeye çalışırken hala ağlıyordu...
Onu kucağıma alıp sarmaladım ve emzirdim. Anında sustu ve kısa bir süre sonra da uyudu...
Canım kızım beni tanıyor ve bana güveniyor...
Bunu bilmek muhteşem bir duygu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...