23 Haziran 2009 Salı

İlk aşı...

Günlerin biri bitiyor birde bakmışım diğeri başlamış...
Kızımla birlikte yorucu fakat çok güzel günler geçiriyoruz...
Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum...
Kızım 1. ayını göz açıp kapatana kadar dolduruyor...
Şimdi aşı zamanı...
Hepatit B aşısı zamanı...
Tarih 17 Nisan 2009 Cuma saat 14:00
Kızım az sonra başına gelecekleri hissedercesine huysuz...
Hangi akla hizmet ettiğim bilinmez kızımı alıp sağlıkocağına götürüyorum...
Çok sıra var...
Bekliyoruz...
Sıra bitmiyor...
Bekliyoruz...
Kızım sonunda onca gürültü ve çocuk çığlığı arasında oto koltuğunda uykuya dalıyor...
Zavallı kızım hemşirenin kendisine acımasızca ve duygusuzca sapladığı aşı iğnesine kadar mışıl mışıl uyuyor...
Aşı ile kendine gelen kızım biraz ağlayıp susuyor...

Hemşireler inanılmaz suratsız ve gergin...
Biri ile neredeyse birbirimize giriyoruz...
Daha önce alınmış olduğunu ısrarla belirtsemde kızımdan topuk kanı almak istiyorlar...
Tutanak tutacaklarını söylediklerinde inadımdan vazgeçip kabul ediyorum...

Etmez olaydım....

Kızımı benim tutmamı istiyorlar...
Gaz çıkartma pozisyonunda tutuyorum...
Hemşire acımasızca kızımın topuğundaki birçok noktayı delip deli gibi sıkarken kızım daha önce hiç duymadığım kadar acı çığlıklarla ağlıyor...
Onu kesinlikle sakinleştiremiyorum...
Yapılan işlem belki sadece 2 dakika sürdü ama bana en az 2 saat kadar geliyor...
Sonuna doğru kızımla göz göze geliyoruz...
Bana "beni kurtar" dercesine bakınca içim parçalanıyor....
Gözlerindeki yaşlara daha fazla dayanamıyorum...
Gözlerim kararıyor...
Bayılmamak için zor tutuyorum kendimi...
Sonunda işkence bitiyor...
Eve gelene kadar kızım durmadan ağlıyor...
Eve gelince onunla birlikte ben de ağlıyorum...
Ona sarılıp defalarca öpüyorum...
Ayaklarına baktığımda birsürü morluk görüp içim eziliyor...
Koynuma alıp emzirdiğimde kızım susuyor fakat emerken bile hep içini çekiyor...
İçim o kadar çok yanmıştı ki bir daha sağlıkocağında aşı yaptırmayacağıma, tüm aşılarını Medipolde yaptıracağıma kendi kendime söz veriyorum...

Diyeceksiniz ki ha sağlıkocağı ha özel hastane ne farkeder...
Hemşirelerin ifadelerini ve bebeklere yaklaşımlarındaki farklılığı görseniz sizde benimle aynısını düşünürdünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...