23 Haziran 2009 Salı

Evdeki ilk gün...



Saat 11:00 gibi evimize gelmiştik...
Kızım güzel kızım evine hoşgeldin demiştim kulağına fısıltı ile...
Kızım bu evde, bu evin odalarında büyüyecekti...
Sitemizin parkında oynayacaktı...
Havuzda yüzecekti...






İlk gün epey karmaşık geçmişti...
Kızımda ben de şaşkındık biraz...


Eve gelmemizden yaklaşık 1 saat sonra babam, anneannem ve dedem geldiler Aydından. Annem ve kayınvalidem de zaten evdeydi. Devrimi de sayarsak ev curcuna ortamına dönmüştü...


Kızımla evimizdeki ilk günde o curcunadan başka hatırladığım en güzel an elektrikli battaniye ile ısıtılmış yatakta kızımla birlikte çektiğimiz güzel uykudur...
Sonra koynuma sokulmasını hatırlıyorum...
Kokumu aramasını hatırlıyorum...
Alnını okşadığımda bana gülümsediğini hatırlıyorum...
Gülümserken gamzesi belirginleşen kızımın ilk gülümseyen fotografını çektiğimiz anı hatırlıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts with Thumbnails

Bizim aile...